دیدار و رایزنی حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران | تاکید بر گسترش همکاری فرهنگی عراق و ایران تأکید هیأت رسانه ای ایران و عراق بر انعقاد «تفاهم نامه همکاری» و تشکیل «شورای رسانه ای مشترک» مهدی پور: نزدیکی فکری، سیاسی و رسانه ای بین ایران و عراق در موضوع غزه، از قله های پیوند دو کشور است وزیر ارشاد در پیامی درگذشت عیسی بخشی، هنرمند موسیقی خراسان شمالی، را تسلیت گفت تاکید بر اهمیت مسئله فلسطین در نشست هیئت رسانه‌ای ایران و عراق فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد؟ + فیلم «عیسی بخشی» آخرین بازمانده بخشی‌های کرمانج خراسان شمالی درگذشت + علت فوت صداوسیما یکی از بهترین‌هایش را از دست داد فیلم‌‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) «لالایی» در شبکه نمایش خانگی | عمو پورنگ بازیگر شد سریال جدید «رخنه» درباره امنیتی‌ترین عملیات نفوذ + زمان پخش ماجرای عجیب آهنگ «تنهاترین عاشق» که به نام فریدون فروغی دست‌به‌دست می‌شود! + فیلم چرا تکرار «پایتخت ۶» پخش نمی‌شود؟ روایت پردیس پورعابدینی از سکانس ملاقات شرعی با شهاب حسینی در «گناه فرشته» + فیلم برگزاری گردهمایی کارشناسان روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در مشهد مقدس
سرخط خبرها

آغاز به کار نخستین شبکه تلویزیونی اینترنتی کتاب

  • کد خبر: ۱۳۳۲۷۷
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶
آغاز به کار نخستین شبکه تلویزیونی اینترنتی کتاب
همزمان با سی امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران نخستین شبکه تلویزیونی اینترنتی کتاب آغاز به کار می کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ نخستین شبکه تلویزیونی اینترنتی کتاب پس از امضای تفاهم‌‎نامه این شبکه با معاونت فضای مجازی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و اخذ مجوز تأسیس و راه‌‎اندازی شبکه اختصاصی کتاب در بسترهای مجازی طرح‎‌ریزی و پایه گذاری شد.

ایجاد بستری برای ارتقا سطح آگاهی و معرفت عمومی، قرارگاهی برای هدایت فرهنگی جامعه در جهت زیستی خردمندانه، امیدآفرین و بانشاط در میان عموم مردم و در افقی متعالی، آماده‎‌سازی جامعه برای نیل به تمدن نوین اسلامی از جمله مأموریت‌های این شبکه تلویزیونی اینترنتی است.

نخستین شبکه تلویزیونی اینترنتی کتاب که زیر نظر خانه کتاب و ادبیات ایران راه اندازی و فعالیت خواهد کرد، تلاش دارد ضمن بهره‌مندی از همراهی نخبگان، نویسندگان، ناشران، نهادها، مؤسسات و صنوف فعال در حوزه کتاب و نشر، با برنامه سازی در موضوعات مبتلابه بستری برای ترویج فرهنگ کتابخوانی، بیان چالش‌‎ها و مسائل حوزه کتاب و نشر و نیز حمایت از فعالان این عرصه، فراهم کند.

نخستین شبکه تلویزیونی اینترنتی کتاب از ۲۱ آبان ماه ۱۴۰۱ کار خود را با پوشش زنده برنامه‌های سی امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران آغاز می‎‌کند.

نشست خبری سی امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران نیز فردا دوشنبه ۱۶ آبان از ساعت ۱۰ صبح به صورت زنده از تلویزیون اینترنتی کتاب پخش می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند از طریق نشانی ketab.tv که بر بستر تلوبیون قرار دارد، بیننده برنامه‌های این شبکه باشند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->